Sidor

onsdag 13 februari 2013

Bloggen ska bli bättre!

UPPDATERING

Och jag tackar bästaste Siri Moonbear, this will be puuurrfekt! Det som kommer finnas med är Dagens/Veckans Outfit, Dagens inlägg, Veckans uppdatering, Star Stable Berättelsen och Dagens flumminlägg. xD + Andra roliga saker, kommer inte bli korta tråkiga inlägg längre, utan kanske 2-3 gånger så långt som detta! + Event med ridklubben + dagens ridplagg eller ridutrustning osv.


Hej på er pussgurkor! Som ni KANSKE märkt så tog jag bort alla inläggen och ska börja om på nytt då jag inte gillade inläggen. xD Alla inlägg om Moorlands Championat ska bort, och kommer INTE postas mer. En Star Stable berättelse kommer komma upp inom kort, i flera olika spännande delar! Bloggen ska bli roligare och flummigare och bättre att läsa! Snälla ge mig förslag på vad jag kan skriva om. Skulle ni gilla om jag la upp outfits? Flummiga saker? Allt möjligt?


GE MIG FÖRSLAG PEOPLE

2 kommentarer:

  1. Outfits, vad du gjort under dagen, flumgrejor 8D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken bra idé xD typ dagens inlägg, veckans/dagens outfit, dagens flumminlägg, veckans uppdatering, star stable berättelsen, THIS IS GONNA BE PURRFEKT 8D

      Radera