Sidor

fredag 15 februari 2013

Dagens inlägg - MC, Uppdrag, Disco

Hej på er! Idag har jag haft ledigt eftersom vi fick sportlov igår! :D så jag är ledig hela nästa vecka, tjoho! Gick upp kl 09.00 och spelade Star Stable, det var inte så jättemycket uppdrag, men jag var på uppdrag och letade efter en skatt! Elisabeth i Valedale ska läsa av stenen där skatten finns så vi vet vad det står. ;D Det var jobbigt men kul att göra det uppdraget med skattjakten. :) Imorgon tror jag att jag blir lvl 11 och Storm blir helt säkert lvl 14! :D En level kvar till maxlvl på Stormis då. ^^ Så kom championatet vid 18.00, det laggade när det var 3 sekunder kvar. Man har alltid kunnat trycka framåt utan att hästen går men nu gick Storm fram så jag åkte ut, jag blev väldigt arg om man säger så.. xD Så körde jag nu nyss vid 20.00, jag kom antingen 2a eller 1a, kunde inte se eftersom hela spelet tappade kontakt med spelservern så alla loggades ut.. ._. Så det med championaten har väl inte gått så bra idag. xD Nu ska jag på disco med Siri. Snart iallafall... Vet inte om det funkar än men ska testa strax. Vi ses! :*

Jo juste, jag var ju och tävlade hoppning mot Oliv, Felix och Siri! Jag vann! >:D ...En gång. 8D Och vi 4 är i samma ridklubb, Oliv är ägaren och Felix är klubbledaren. Siri är mästare och jag erfaren ryttare, när jag vunnit en tävling till är jag också mästare! :3 Och ridklubben heter Jorvik Riders Company! :D Den är jättebra och jag trivs till 100%!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar