Sidor

torsdag 14 februari 2013

Vingården - Ett bra ställe att bo på

Hej på er! Ikväll tänkte jag berätta om Vingården och om VARFÖR det ÄGER att bo där! Vingården ligger i centrala Jorvik, man har nära till allting! Runtom Vingården ligger Marleys bondgård med två paddockar, en med hinder och en för barrel race, man har nära till Hollow Woods och Valedale, Silvergladebyn, Gyllenåsarnas dal och en massa mer! Det finns en massa fina ridspår, vid Klipphärad är dom finaste - Tycker jag. :D I Vingården finns det tre affärer, en Star Rider affär, en affär med utrustning till din häst och en med utrustning till dig själv! :) Dom har ett superfint delux set som jag ska köpa sen åt Storm och så ska jag köpa de matchande ridkläderna också, postar bild nedan på deluxe setet! :3 Runtom Vingården har man nära till 8 olika banor man kan tävla i, Väderkvarnsloppet, Steves lopp, de 3 loppen på Vingården och Baronessans alla tre hoppbanor i ridhuset. Bredvid Vingården ligger Vingårdens paddock - Stor och rymlig. Sedan kan man följa en stig till ridhuset, det tar inte lång tid alls, där finns det A och B del med dressyr och hoppning. På vägen mot ridhuset finns en stig som leder in i Klipphärad..! Man har nära till 9 banor kom jag på, galoppbanan vare ju också! xD Jag postar en bild var Vingården ligger och på Vingårdens deluxe set! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar