Sidor

torsdag 14 februari 2013

Dagens inlägg 13/2 - Uppdrag, VU, MLC med mera

Tjena! Här kommer då dagens inlägg.. cx När jag kom hem från skolan klockan 16.00 började jag göra alla uppdrag och tävlingar med Storm, det tog uppåt 2 timmar! o_O Trodde aldrig jag skulle bli klar hahah. xD Det var en j*kla massa kan jag säga! 8D Efter att jag tävlat & gjort uppdragen deltog jag i MLC (Moorland Championatet). Jag kom 5a för Storm råkade stöta emot några hinder, gissa vem som blev sur över 5e platsen? JO, jag.. xD Jag blev inte sur på honom, utan på dom dumma hindrena! xDxD Hade blivit en 3e plats annars. :3 Sen efter det så loggade jag väl inte runt 7 igen och red i paddocken vid Vingården tillsammans med min bestiii Siri och hennes pååålle Ember. 8D Sen red vi ut i Klipphärad, superkul! Det är så otroligt fint där, både jag och Storm älskar att ta våra uteritter där! Sen så tävlade vi till Moorland.. Och jag vann. cx Men Siri hade faktiskt 13 i snabbhet och jag 16! xD Vi trallade runt där en stund och jag gjorde det sista uppdraget i Fort Pinta för jag blev trött på det förut och loggade ut, så fick ta emot uppdraget igen när jag loggade in. Cx Sen tog Siri och jag en ridtur på stranden innan MLC klockan 20.00, man kan väl mer eller mindre säga att Storm var en riktig hetsporre ikväll.. o_O Han bockade och skenade på stranden och skrämde upp stackars Ember och jag trodde han skulle skada sig riktigt rejält. Jag blev faktiskt riktigt rädd ett tag och vid Pole Bending banan flög jag av.. Det som hänt innan var att det kommit en kvist flygandes med taggar i som satt en tagg i baken på honom, jag fick bort den men tänkte rida till veterinären i Silvergladebyn imorgon, för säkerhets skull! Så tävlade vi ju i MLC alldeles nyss, jag trodde hoppet var ute med att vinna men gissa vad? Vi sprang stolt in i mål och vann våran andra guldrosett i MLC! Heja oss.. Typ! 8D Så nu står jag i Moorland stallet, och bara njuuuuter av segern! >:D

Den första bilden tog jag, de andra två tog bästa Siri! >:) Hon har fler bilder på hennes blogg: http://moonbear.blogg.se/
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar