Sidor

söndag 17 februari 2013

Dagens inlägg 17/2 - Uppdrag, tävlingar & kadrilj c:

Godmorgon! :) Jag gick upp för 3 timmar sedan och började göra dagens uppdrag. :) Jag har inte mycket alls kvar till lvl 12 och snart så har jag mina saker! >:D På uppdragen idag fick jag träffa Alex igen, och hämta hennes häst åt henne. cx Sen så hjälpte jag en kille som skulle till nån dal bakom Valedale. o_O Alex häst pratade också! xD Men den förklarade att jag liksom hörde det i mitt huvud, att vi kommuniserade. xD Och min älskade Stormis är i max lvln nu, alltså nivå 15! :D Det är jag jätteglad för. (: Jag och min lillasyster var i ridhuset också och började träna in ett kadrilj program, det blev lite problematiskt. xD Egentligen är det jag och Siri som ska göra programmet men Lisa hjälpte mig nu! :) Jag tror hon ska få vara med på kadriljen också, men då behövs kanske en person till med en häst i lvl 15. :3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar