Sidor

lördag 16 februari 2013

Moorlands Championat :3

Hej! Så nu har båda championatet i Moorland varit. :3 Klockan 18.00 kom jag 1a! *YAY* :D Men nu vid 20.00 var jag uppflyttad i en svårare grupp. :( Men jag kom 3a! Så jag är nöjd med min insats. :3 Dom spelarna var i lvl 13 med hästar i lvl 15.. Jag är lvl 11 och Storm lvl 14. Juste, han är en fjårtiz, bara så alla vet! :'D Nu ska jag och Siri på picknick och sedan ska vi festa hela kvällen! 8D Här är två bilder från championatet klockan 18.00. :3 Han fick ett äpple för han var så duktig vid kl sex. :) FAST. Han är ju alltid duktig! Puss! :*

Ah juste, jag är ju mästare i ridklubben nu! >:D Eftersom jag vunnit 3 gånger. c:< Så jag lägger till kategorin Jorvik Riders Company, som är min ridklubb. :3 Den är megabra, flummig & aktiv. 8D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar