Sidor

torsdag 14 februari 2013

Dagens inlägg 14/2 - Uppdrag, MC, med mera

Hej tuffingar! Här kommer dagens inlägg! :3 Så jag fick en massa uppdrag idag också, gjorde dom och tävlade med Stormis, han gick upp till nivå 13 idag, tjoho! :D Så nu är han snabbare! Jag trooor jag går upp till nivå 11 i spelarlvl imorgon, så snaaart vid lvl 12 kan jag köpa det sista för att komplettera min utrustning! :) Jag fick en ny bra hjälm idag av Marley och en stjärnsadel av Mario. Dom är bra så jag använder det! :D Och vet ni vad? Jag och Storm vann BÅDA championaten, både klockan 18.00 och 20.00! :D Så nu har jag 4 guldrosetter. :3 Och ja, för en stund sedan, när jag kommit i mål och vunnit skrev jag, "1a! :D" i den globala chatten, vet ni vad man får till svar? Två stycken tjejer sa till mig att lägga av och sluta skryta, jag kan väl inte rå för att dom är dåliga? Det enda jag säger till er som säger något sådant till mig, NI ÄR DÅLIGA FÖRLORARE. Jag fattar inte hur man ens säger något sådant till andra, att man ska lägga av och att de säger att man skryter, HALLÅ, ALLA säger vilken plats de kom på, snälla.. Jag är tävlingsmänniska, och jag är en dålig förlorare, men inte så dålig som dessa var, och då är det illa.. xD Hahah 8'D

Och juste, GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar